13 januari 2008

Steg 3 i tyska är allt man behöver

Min tyska håller kunde jag konstatera efter att ha läst en artikel på Hertha BSC:s hemsida. Bobbie Friberg de la Cruz kommer få chansen i dagens match mot Rapid Wien (efter en snabb check med babelfish insåg jag att jag förstår mer än jag trodde av tyskan). Deras tränare säger sig fortfarande vara mycket intresserad av vår Bobbie, men han vill gärna se honom (och den andre provspelanden Arguez) i match. Matchen börjar om en kvart och sänds på Eurosport2. Jag sitter bänkad. Go Bobbie!
En klassinsats och miljoner kan vara på väg in till GAIS?

2 kommentarer:

Anonym sa...

ja, då kanske man ska tacka nej till sin plats på gu....

Författaren sa...

sis
Enligt mina högst vetenskapliga teorier förefaller en sådan kurs fullständig onödig, ja. Men det är ju bara jag.