26 februari 2008

Extraögon

Optikerundersökning i dag. Ingen skillnad på mina ögon jämfört med undersökningen för drygt ett år sedan. Hädanefter blir det månadslinser. Ekonomi före komfort, och speciellt mycket jobbigare blir det nog inte.

Dessutom passade jag på att fixa ett par avlastningsglasögon. Längesedan jag hade ett par brillor nu, men för hemmakvällar, tevetittande och datorsittande kommer de bli utmärkt. Dessutom är de ju snygga nog att ha bland folk också.

Härnäst: Frölunda möter Luleå i Scandinavium. Jag sitter bänkad i tevesoffan.

Förresten, det är la inte bara för mig MSN Messenger och Hotmail krånglar?

4 kommentarer:

Anonym sa...

ooh tack guuuud de funkar inte för dej heller? skit också. jag som skulle hämta ett arbete på mailen.. lite lätt beronde . japp.

Anonym sa...

Mr M!
Man är sannerligen aldrig ensam!

Författaren sa...

vanda
Nej, och just i dag som jag kände mig extra pratsugen. Usch, dagens i-landsproblem numero uno.

anonym
Skönt att veta!

Anonym sa...

ooo glasögon! Jag som alltid velat se dig i ett par!