20 februari 2008

Jag har bloggkoll

Bloggkoll.com är det bästa som hänt storkonsumenter av bloggar. Jag sparar in en timma om dagen på att slippa klicka mig igenom alla bloggar jag har under favoritlistan bara för att upptäcka att de inte skrivit något. Tiden av förlorad tid är sedan länge förbi.

Om du inte har bloggkoll.com är du en simpel och mycket ineffektiv människa. Eller så gör du annat än att slösa tid på att läsa bloggar. Ni som ändå läser här, kan börja prenumerera på mina inlägg på ett enkelt vis. Klicka på bannern så är hälften av arbetet redan gjort.


2 kommentarer:

Jenny sa...

Fy fan vad smart! Känner också att allt för mycket dötid går åt att bara sitta och klicka sig igenom listan... No more! *hoppar och skuttar*

Författaren sa...

vagabond
U.N.D.E.R.B.A.R.T. S.M.A.R.T. är vad det är!