22 februari 2008

Jag och teknologi

Ska strax skicka mitt andra utkast genom Urkund. Även om jag vet att jag inte har plagierat något i denna uppsats (och ingen annan uppsats heller för den delen) så är jag lite nervös. Tänk om något går fel. Det är ändå teknologi vi snackar om. Jag och teknologiska saker funkar inte jättebra ihop har erfarenheter lärt mig.
Det kommer säkert bli fel och jag kraschar hela systemet. Känner det på mig.

Eller så kommer jag få ett mejl som säger att allt gick bra och jag kan andas ut. Men jag tror på det förstnämnda scenariot.

EDIT: Fast nu upptäckte jag att det inte finns någon tid på när deadline är. Det står bara dagens datum. Så det är lugnt om jag skickar in det 23:59 right? Så länge jag också lämnat in papperkopian då? Eller? Visst? Det finns säkert hemliga GU-stadgar som säger att om det inte står någon tid måste det vara inlämnat 10:00. Jag känner konspiration i luften.

Inga kommentarer: