22 februari 2008

Ungefär så här

Nu är jag riktigt less.


Jag är blötare än en dränkt kattstackare och detta tack vare att Ängeln envisas med att man skall ge henne en papperkopia på sin halva, ruttna uppsats. Hon kan inte ta det i mejl, nej det går inte. Mejl skickar vi ju redan till Urkund, där hon dessutom får uppsatsen i form av ettor och nollor. Jag förstår att det är lite extra arbete att själv skriva ut uppsatserna, men i dag visar jag inte någon förståelse alls.

Nej, jag är bara riktigt less.

Jag ser ut ungefär så här. Tvåfärgad. Fast jag hade min rock på mig i dag, så det är bara knäna och neråt som har bytt färg. Jag hatar Avenyn och jag hatar att jag har som princip att inte ta spårvagnen upp för Avenyn från Brunnsparken. Det gör bara mesar.

När jag gick hem tog jag spårvagnen från Korsvägen. Det är inte samma sak. Och det gör inte bara mesar. Nu ska jag titta på The Office. Originalet från England.

Inga kommentarer: