29 februari 2008

Look Mom, My Favourite Cubicle Is on TV!

Okej. Pauline gav mig mitt stora glädjeämne för kvällen. Även om jag har alldeles för många filmer och serier jag redan vill titta på, så hoppar denna upptäckt rakt upp på förstaplatsen, springer förbi VIP-kön och får tiopoängare av alla domare. Jpod är filmatiserad av kanadensisk teve. Min absoluta favoritbok som teveserie. Det är fantastiskt. I alla fall efter ett avsnitt.
Men som Pauline kommenterade till sig själv. Var är Evil Mark?

3 kommentarer:

Pauline sa...

han är bara borta. inte där. sett två avsnitt. ingen andas ett ljud om varken ondska eller ätbara staplers.

det är jäääätteskumt.

och jpod ser mkt mer färgglatt ut än jag hade föreställt mig. annars är den helt klart godkänd.

Författaren sa...

pauline
Oh my. Galet ju!

Ja, jag hade räknat med lite mer The Office-färgskala. Grått och lite brunt, men de ser ut att ha det rätt trevligt. Jag hade inte bangat att vara en del i det sällskapet!

Pauline sa...

men ju mer jag ser av det, desto mer gillar jag det. hoppas det kommer många många fler apbra avsnitt.

mysteriet kring Evil Mark avslöjas i avsnitt 5.

just so you know ;)