21 februari 2008

Yr innan Yran.

Det är bara februari och redan nu inser jag hur mycket jag längtar till årets upplaga av Storsjöyran. Tredagarspasset är så gott som bokat när det första ordentliga artistsläppet är klart. Vad sägs om Håkan Hellström, Säkert!, Kent, Justice och Lars Winnerbäck i lilla Östersund.

Sedan har vi intressanta japanerna Gocoo, hyllade Adam Tensta (upptäckt att jag är förtjust i det här och försöker minnas när jag slog kan ha slagit i huvudet så hårt) och så får jag väl lära mig att lyssna på göteborgska Hästpojken.

Jag är hur som helst oerhört förväntansfull.

Det är jag även inför kvällen.
19:00 Frölunda - Timrå | Canal+ Sport
20:45 Helsingborg - PSV | Eurosport 1
22:00 Pushing Daisies | Canal+ First

Och någonstans ska jag hinna finslipa mitt andra utkast av min King Learuppsats. Det blir knivigt eftersom evenemangen överlappar varandra alla redan.

Inga kommentarer: