30 mars 2008

Ramadan light

Nu ska jag lyssna ordentligt på Håkans nya platta.

Och dricka ett glas kall ljummen Coca-Cola.

Det sista innan fastan inträder om en halvtimme. Sjukt uppskrivet det blir, men visst låter det dramatiskt med min tredje operation? Det är inte ens en tiondel så häftigt eller allvarligt som det låter. Men jag tänker kräva mamma på en chokladkaka imorgon kväll. Geisha ska det vara. Så det så.

Bara så du vet, mamma.

För övrigt gör det galet ont att få Descutan i ögonen. Påminn mig i tid nästa gång.

4 kommentarer:

Anonym sa...

haha.. håkans nya är sjukt bra! fast det har väl sagt ett antla gånger ^^. tänkte passa på att påminna dig om de två banden jag tjatade o i lördags: 'moto boy' och 'the deer tracks'. enjoy.

Författaren sa...

gaissyster
Jag instämmer i hyllningskören. I like it very much. Det tåls att upprepas, darling. Ja! Hittade ett sms i "Sparat" med dessa två. Ska ge mig på att lyssna på dem i morgon. Är inte jättesugen på musik just nu. I morgon, jag lovar. Tack för tipset!

Anonym sa...

ah, det låter bra :) hoppas att du repar dig bra efter operationen! jag återvänder till gbg om 10 dagar. utekväll igen?

Författaren sa...

gaissyster
Återhämtningen går super! Absolut, säg bara till. I'll be there. Och jag tycker mycket om The Deer Tracks. Tack för tipset!