24 mars 2008

Utan Håkan men med Mr. Sandboge

Märkligt upptäckt på g. Jag ville lyssna på Håkan Hellström men kunde inte hitta något av honom på min än så länge namnlösa musikspelare. Jag blev mycket besviken på den. Och på mig själv.

Så jag lyssnar på Timo Räisänen, vars mamma har skrivit en hel del av stencilerna i vårt kompendium om Written Proficiency informerade galet hippe Mr. Sandboge oss om. Jag skulle kalla honom Mr. Sandboge vilken dag som helst med tanke på hur väl han bär upp kostymerna han äger. Långt ifrån Dressman.

Kostymnissar är en sak. De kan vara ohyggligt avtändande med slipsar. (Nu lär väl föregående inlägg om Willysbögen bli mer eller mindre bekräftat?) Men på Mr. Sandboge är det oerhört klädsamt. När jag blir stor önskar jag att jag blir lika stilig som honom.

2 kommentarer:

Marcus sa...

Ja, ordvalet "avtändande" skapar ju kanske lite fel tankegångar. :oP

Författaren sa...

marcus
Allting har en mening. Eller ja, oftast i alla fall.