19 april 2008

Från en ny tid

Nu när jag lyssnar på Jason Mraz kastas jag ett halvår bakåt i tiden. Första månaden hos min tant, då var det mycket av den här varan. Det var en väldigt bra tid. Hela min tid i England var något utöver det vanliga, men första månaden var extra speciell. En början på något nytt med nya människor i en ovan miljö där man märker allt.

Det var en tid då jag somnade så fort jag lade huvudet på kudden. Det händer inte ofta. Om ett tag kommer jag nog skriva mer om den. Det ska bara klicka igen.

3 kommentarer:

Marcus sa...

Härligt musikval, vilka låtar är det som rullar mest?

Författaren sa...

marcus
Just nu har jag bara lyssnat igenom albumen jag har. Flest spelningar i Brighton tror jag dessa hade:

I'm Yours
The Remedy
Life Is Wonderful
Wordplay
Curbside Prophet

Anonym sa...

Mr M!
England är sannerligen något utöver det vanliga.