29 juli 2008

Ås i bilder - vecka ett

Just nu är det en mygga här inne som leker Pearl Harbor. Den surrar idogt och far med en väldig fart i stora svängar precis som för att få kulsprutorna att peppra fienden.

Den mötte sin överman när den träffade på King Kong-Micke som mosade den uttröttade stridskämpen mellan sina jättehänder. Blodet sprutade för en kort sekund ur den lilla kroppen.

Jag tänkte bjuda på en liten serie foton jag tagit under semestern. Mest för att jag inte orkar sammanfatta, mest för att bilder är sköna.


1 Blomma i Irjas hand
2 Okänd kattrackare på gården
3 Stina iförd Jesuskostym
4 Tremänningssonen Filip på besök
5 Ivar the Hedgehog springer omkring på gården

5 kommentarer:

Anonym sa...

sköna bilder. Det nya objektivet har kommit till hands ser jag:)

Författaren sa...

qton
Tack så mycket för det. Jo, det är standard nu faktiskt. Roligare. Och varje dag lär man sig något nytt. Typ. SKAFFA DIG ETT LIKNANDE! Sjukt värt. Om du inte redan har ett det vill säga.

Anonym sa...

Du tänkte inte på att ta med dig hunden ner till mig när du åkte hem?

Anonym sa...

Mr M!
Jag vill ha en igelkott till kompis.

Författaren sa...

sis
Mjah. Den är inte så gosig och så som du vill ha dem.

anonym
Jo, de är så himla söta. Men slutaren på kameran avslutade även vårt förhållande. Skrämde halvt livet ur de små liven. Tyvärr.