03 oktober 2008

Megaövertrött

Post nummer ettusensexhundra.

Tentan gick faktiskt över förväntan. Men med det menar jag inte att jag är säker på att klara den. Inte överhuvudtaget. Det är nog inte många fullpoängare, även om jag svarat så utförligt jag bara kunde.

Allt koffein, taurin och socker har börjat gå ur mig nu, och tröttheten slår mot mig som en tegelsten mot en glasruta ungefär. Snart går något sönder. Antagligen några blodkärl i ena ögat.

Hur som helst. Fortsätt ge mig tips på nya bloggar. Jag uppskattar allt. Feed me.

Och ja. I dag fick jag ett paket från AA. Jag blev överlycklig över mina nya tröjor (Royal Blue) och (Mustard). I like a lot.

Vi hörs i natt eller så. När jag återhämtat mig från två och en halv timmas nattsömn, fem timmars arbete och fyra timmars tenta. *slopffh* (Ljudet av mitt huvud mot min dunkudde)

Inga kommentarer: