03 oktober 2008

Uppmaning

Så.

Nu har jag pluggat färdigt. Eller nej. Men jag stänger ned datorn och kommer inte öppna den förrän efter tentans slut. Ska försöka i alla fall.

Di.

Sci.

Plin.

Men hur som helst. Nu tänkte jag uppmana var och en av er. Anonym, känd eller okänd. Ge mig ett bloggtips. Vilken är den bästa blogg ni läser? Jag vill hitta nya bloggar att läsa. Fräscha ord och formuleringar från någon. Alla förslag givna är bra förslag.

Ge mig ett tips. Ge mig en blogg. Din blogg?

4 kommentarer:

Anonym sa...

www.detvaintejagdetvasossarna.blogg.se såklart. Den läser du redan misstänker jag, för vilken människa med självaktning gör inte det?
Nåja, du bad om den bästa bloggen och du fick den!

Anonym sa...

Mr M!
Jag läser inte många bloggar. Bara din, Silverfiskens, min kompis' och Blondinbellas (...).
Nu ska jag gå och simma!

"Pooptroop" sa...

ingen blogg.. men checka in cinemassacre (http://www.cinemassacre.com/new/index.php)
om du nu inte redan gjort det dvs...

Anonym sa...

http://ferhat.blogg.se/

En spännande, ständigt fortgående livshistoria blandas med funderingar och insikter om livet. Alla borde läsa den här bloggen.