28 oktober 2008

Några ljuspunkter i alla fall

Okej.

Skola. The Shining, som jag inte sett på hur länge som helst (alltså kanske sedan mellanstadiet?). Den här gången uppskattade jag den hundra gånger mer än tidigare. Upp på topplistan. Dock verkar alla vara lika uppgivna inför tentan på torsdag. Inget självförtroende här inte. Det ger mig lite mer motivation att skippa plugga imorgon och gå ut och ta massa kort. Men kanske inte.

GAIS var ju ingenting att ha, som vanligt. Helsingborg stod för motståndet, så jag hade i och för sig inte speciellt stora förhoppningar, men ändå. När man har ett så pass överlägset bollinnehav och inte kan förvalta det till farliga målchanser och vidare mål, då går man ändå hem med bitterheten fastnaglad i nacken. Enormt skönt att det var näst sista matchen på Betongbunkern.

Det roliga var att jag, ganska oväntat, träffade söta bloggvännen Vanda på matchen. Hennes dialekt var värd att dö för ju. Weird kombination, men jisses. Snyggt.

4 kommentarer:

"Pooptroop" sa...

aaah the shining... fan det var toklänge sedan jag såg den

Författaren sa...

"pooptroop"
Mästerlig. Värd många tittningar.

Marcus sa...

Yes, it är värd lots of tits.

:oI

Författaren sa...

marcus
Haha. Du anar inte hur nära jag var på att vara riktigt skojfrisk och uttrycka mig så?