29 oktober 2008

Saker man ser

Kvällarna slutar alltid med att jag får slut på saker att göra, klickar mig in på Flickr, hänger, glor och blir avundsjuk på andras fantastiska förmåga att få tiden att stå stilla. Så sitter jag där och klockan blir säg, tre minuter över två på natten och jag inser att jag suttit för länge igen.

Speciellt eftersom morgondagen blir fylld av plugg. Absolut mastodontplugg. Och så lyssna en hel del på Kent.

Jag som bara vill ut och fota. Det blir så här varje natt. Jag lär mig aldrig. Kommer aldrig vilja göra det heller.

4 kommentarer:

Anonym sa...

martyr.

Författaren sa...

anonym
Tar det som en komplimang. Typ.

Anonym sa...

I feel you.
Just nu sitter jag som trollbunden till ffffound.com 24/7.
(det är en varning, gå in där på egen risk)

Författaren sa...

qton
Fan ta dig. Men ja, jag får skylla mig själv.