14 november 2008

Men kalla det fan inte för en bloggpaus

Kvällspressen suger, helt rätt. Och den här bloggen är också brutalt dålig just nu. Jag knepar och knåpar på vad som egentligen ska finnas här. Ett mål med bloggen. Någonting som har ett syfte.

Så det tar ett litet tag innan det blir fler inlägg tror jag. Ett steg i rätt riktning är att jag byter design i helgen. Vi får se hur det blir. Någonting flashigt är nog uteslutet. Det kommer så jävla mycket krav med det. Som att ha sin leende nuna där uppe. För mycket.

Nu står jag still en stund och grunnar på vilken väg bloggen skall ta. Ingen brådska. Och jag ska ta hand om några saker som blivit försummade den senaste tiden. Som att dricka en öl eller två. Skriva ett mejl eller två. Snigelpost för den delen också.

Men först ska jag jobba. Sedan skall jag njuta mycket. Men kalla det inte för en bloggpaus, för fan. Det här är en hel livspaus. Push hold och så.

3 kommentarer:

Marcus sa...

I'm with you, bro'! Du skriver inget, och jag skriver inget av värde. Fuck yeah!

Eriksson Erika sa...

Åhh, får man lämna in en protest för jag gillar verkligen att läsa din blogg? Men okej, jag respekterar.

Anonym sa...

Åh, är du klar snart? Saknar. Tror du kan och vill skriva. Sluta krångla.