19 november 2008

Nu händer det igen

Jag är ganska redo för att börja skriva igen.
Utan min nuna.

Känns bra. Dock inte hundraprocentigt nöjd eftersom bildkvalitén sjunker när bannern läggs upp via Blogger, men det här får duga så länge. Jag tycker dock om bilden, för man ser Älvsborgsbron, bockkranen på Eriksberg och några lyftkranar. Göteborg blir aldrig klart. Blir det färdigbyggt skall det snart monteras ned ändå, som Götheborg III:s master i förgrunden av bilden. Fotot är taget av mig i dag ungefär en timma efter att jag vaknade. Halv fyra-tiden var det.

Hissa eller dissa. Gör som ni vill. Jag skiter i vilket, för det här ska få mig att bli mindre känslig för vad jag skriver. Eftersom jag tror att det överpretentiösa "Veckans brev"-leendet hämmade mig oerhört i mitt skrivande här. Nu blir det andra puckar. Lite bättre, lite mer.

Jag vet att jag kan bli ruskigt bra på det här. Utvecklingen börjar nu.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Mr M!
Intressant.

Marcus sa...

Hell yeah! Outlaw Pete!