29 november 2008

Mer intressant är det inte just nu

Jag vet inte riktigt vad jag ska säga om tentan. Jag kunde tillräckligt mycket för att känna en viss förhoppning om att kunna klättra över gränsen, men då måste jag ha sjukt starka fingrar och långa naglar.

Jag skrev oerhört mycket, men frågan är om det är tillräckligt. Det är inte tillräckligt för att få tio poäng på någon av de tre tiopoängsfrågorna, varav en svarade jag inte alls på. Kanske kan komma upp i mellan 12 och 15 poäng där. Då hänger det på att jag vilt chansat rätt på land, yrke och verksamhetsperiod för Erich Pommer och Margarete von Trotta (men efter en liten research på IMDb visade det sig att jag bara har rätt på landet. Räcker knappast.

Nej, jag ställer in mig på en omtenta, även om det på sätt och vis känns lite surt så här i efterhand. Nu ska vi hoppa på Henriks "hom(e)tenta".

Inga kommentarer: