29 november 2008

Säg Ja! till dödshjälp

Nu har jag suttit och läst varenda kommentar under nyheten att bilddagboken.se kommer att utöka sina tjänster med ett betalsystem för de som vill kunna ladda upp bilder i större format än dagens minibilder. Jag har skrattat mig halvt fördärvad och nu kommer nästa känsla.

Jag får panik.

Vill. Inte. Leva. Med. Så. Många. Idioter. Runt. Om. I. Sverige.

"Bajs på lunajkjew"

"aah , men va dååligt . fan . lägg ner hela bdb istället ! jätte dåligt tkr ja ! "

"asså varå? ska man betala för alla bilder nu? palla 6 spänn i månaden!!!!1"

Snälla, skjut mig.

Har jag någonsin varit lika gammal som dem? Om så är fallet, ber jag om dödshjälp eftersom jag inte skulle kunna ha det på samvetet.

"Vi lånar bara jorden och måste lämna den i gott skick till nästa generation", hör man ibland predikas av miljövänner.

Fuck it. Jag säger; vi klottrar ned jorden, tar vårt pick och pack och drar ifrån dom här gudsförgätna nittiotalisterna. Det är det enda rätta. Må vi alla hamna i helvetet, men det är nog bättre än kvar här med alla barn födda med bredbandskabel som navelsträng.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det måste vara något sjukligt, djupt rotat i den sortens folk som söker sig till kommetar-fältet på sånna hemsidor. Det är som det gamla ordspråket säger: "Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded."

Anonym sa...

Klockrent!