09 december 2008

Den bästa adventskalendern i år

Det är ofta, väldigt ofta till och med, som jag hittar spännande saker som jag vill berätta för alla om. Men inte så sällan ramlar jag in i sockerdricketrädet på grund av min nyfikenhet och glömmer bort alla andra på utsidan. Jag tror man kan definiera mig som aningen disträ.

Märkte av det när jag var inne på Movieline i dag och skulle leta efter en film till mamma. Jag såg titlar jag sett och inte sett på filmvetenskapen, filmer jag skulle vilja se och har sett. Hade inte mammas vakande öga varit där hade jag stått med ett tjog filmer. Ja, ni ser. Det går inte så bra ibland.

Hur som helst. Anledningen till detta inlägg, innan jag glömmer bort den, var att jag ville tipsa om dessa fantastiskt mysiga små dagliga presenter i form av texter. En varje dag fram till jul. Jag har glömt att tipsa i drygt en vecka, men gå tillbaka och läs från början.

Helst med levande ljus, vitmossa och glögg.

Stjärnfall och Vinterkyssar
.

2 kommentarer:

annika sa...

oh! Tack så hemskt!

Författaren sa...

annika
Det var så lite. Bra saker skall hyllas. Så det så.