08 december 2008

En helt annan blogg

Trots det oerhört svala mottagandet av mitt nya projekt väljer jag att ge er chansen.

Från och med nu, elva måndag till och med elva tisdag, ligger länken uppe.

Bokmärk, följ med bloggkoll, skriv ned i mobilen, på post-it-lappar (helst på post-it-lappar). Feel free to comment on my prologue. Do whatever.

Så. J,WDIS är redo för en förhandstitt.
Under tiden fram till 2009 kommer en del layoutande att ske. Lite fix och trix med gränssnitt. Men gå in där nu, på själva råvaran och lämna en kommentar. Snälla. Det ger mig mil med inspiration att leva för.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Mr M!
Jag vet inte om jag törs kommentera med "Mr M!" där. Det känns som att skrika på norska i en kyrka. Men jag läser, såklart.

Författaren sa...

anonym
Du är mer än välkommen att skrika på norska i vilken kyrka som helst. Tycker det låter underbart faktiskt.