27 december 2008

Snart tuff tuff

Nu har jag packat ned allt jag behöver för att överleva några dagar ensam i mitt eget hem. Snart åker datorn också ned, men först måste jag ju skriva det här, naturligtvis.

Jag har katthår över halva kroppen efter att Dina varit osedvanligt kelig och ickeaggressiv. Annat blev det när hon hittade en ny leksak och borg i form av en blå ikeakasse. Den som passerade inom en meters avstånd fick klor och tänder i benet. Livsfarlig. Så nu måste jag byta kläder också. Dumkatt.

Funderar på vilken musik som kan tänkas vara bästa valet under natten. Håkan, Kent, Regina Spektor har spelats i dag. Kanske något annat då? Det är inte utan att man saknar en internetuppkoppling tillräcklig för att kunna glida runt med Spotify. Men det hade jag ju ändå inte kunnat göra på tåget. Inte den här gången, eftersom jag sällar mig till pöbeln och Andra klass.

Nu är det en timma kvar till avfärd. I dag Ås, i morgon Göteborg, i övermorgon Hisings Backa..? Fan.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Mr M!
Nu var det kanske lite sent. Men till nästa gång - Frank Sinatra. Inte så dum!

Anonym sa...

oh yeees, spotify m+åste vara den bästa "uppfinningen" på mycket lång tid
taaaaack för den duee :D

Anonym sa...

+ god fortsättning :)