26 december 2008

Som att skriva...

Se där ja. Playstation. 3. Jo, jag tackar ja.

Mirror's Edge. Inte helt fel. Svettigt, frustrerande och jäkligt roligt.

Det är lite svårt att lägga ifrån sig kontrollen må jag säga, även om jag bara har en liten fjuttig fjortontumsteve att spela på här hos mormor. Snart hem till vardagsrummet. Då jäklars. Kanske blir jag lite frånvarande då, men äh. Jag har ju andra plikter också.

Som att skriva blogg.
Som att skriva mejl.
Som att skriva bok.
Som att skriva två filmrecensioner.
Som att skriva en hemtenta.
Som att skriva brev.
Som att skriva nyårslöften.
Som att skriva sammanfattning av året.
Som att... ja, en himla massa saker.

Jo, jag tog Gunnilse till seger i Division II Västra Götaland. Samtidigt vann GAIS Allsvenskan. Jag hyllade Rolle. Rolle hyllade mig. Tror ni att jag mådde gott?
Tänk om det skulle gå så fint i verkligheten också.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Mr M!
Som att skriva en bok.

Författaren sa...

Anonym
Ja, nu blev du allt nyfiken va?

Anonym sa...

Har du kommit vidare från det där lagret än eller blir du lika dödad varje gång?:P

Författaren sa...

Sis
Har faktiskt inte försökt något mer, men snart så lär jag klara det. Hoppas jag.