23 januari 2009

Laddar upp

Jag kan naturligtvis inte sova, trots att jag gick och lade mig när jag var trött. Istället har jag tittat på Juno en gång till och förälskat mig i Ellen Page en gång till. Om hon är upptagen så går i och för sig Olivia Thirlby inte heller av för hackor. Men allt är så jävla fint i den filmen, att det inte är riktigt sant.

Sedan ligger jag och förbereder mig på att skälla ut min konsultchef i morgon. Jag hoppas innerligt att jag slipper, mest för mitt eget ryktes skull. Komplicerad historia, men jag har muntligen blivit lovad jobb under våren, men ingenting finns registrerat på hemsidan som jag ska kolla dagligen för att inte missa något. Jag är lite frustrerad, men litar på att min chef vet vad hon gör. Än så länge. Ringer min arbetsplatschef och undrar "var i helvete jag är", ryker förtroendet på sekunden.

Honest to blog. As you can see.

Inga kommentarer: