13 januari 2009

Men... jä'la bitch.

Om du desperat vill ha reda på hur det gick för mig på tentan, så kan jag meddela att jag inte har någon kommentar till det. Eller jo, okej: Jag fick inte ens göra tentan, på grund av något jävla strul med anmälningar och förvirrade, arroganta och allmänt otrevliga tentavakter.

Andningspaus...

Jävla klimakteriekärring. Jä'la bitch.

... och jag är tillbaka.

Nu sitter jag istället och försöker hitta texter som ska stämma in på någon teorierna jag har kring en av de "övriga världen"-filmer vi sett. Hemtentor är oftast bättre än salstentor tycker jag, men den här knäcker mig i samarbete med svullna halsmandlar, det snoronda i halsen och den stekheta pannan.

Det går ju inte speciellt bra med andra ord.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Varför är alla tentavakter klimaterikärringar!? Så fruktansvärt störande, jag lider med dig.

Författaren sa...

Fredrik
Tack! Jag tror faktiskt att det är ett krav för att få bli sån tant. Har du förresten någon gång tänkt att de har likadana rövar allihopa? Även den enda killen jag sett jobba där. Ja, något måste man ju göra under tiden man skriver tenta. Hrm.