11 januari 2009

Otajmat in i minsta detalj

Återigen har tajmingen slagit helt fel. Helt sanslöst fel.

Jag har besök ifrån norr som man ska underhålla. Inte för att jag är särskilt bra på det, men ändå. Dessutom har jag omtenta tidigt imorgon och den vill jag hemskt gärna klara, för jag orkar inte plugga på det en gång till. Sedan en hemtenta på fredag. Och i dag... Manchester United - Chelsea.

De kan ju inte tro på fullaste allvar att jag ska kunna slutspurta samtidigt som jag ska sitta här och vara nervig. Tio spänn på att det blir oavgjort i matchen och dessutom återbetalning på att jag inte kommer klara tentan. Det var ju just ljust.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Mr M!
Du kör fortfarande på att chansa på oavgjort samt förlust bara för att, just nu, rödingarna ska vinna. Men det ser ju ut att funka ganska bra.

Författaren sa...

Anonym
Det är definitivt värt tio kronor för att få själen att må lite bättre. Tycker jag man borde unna sig varje helg egentligen. Går det åt skogen lär man ju få en fet vinst som smörjer det lite mer materialistiska jaget.

Sevy sa...

OAVGJORT????? OAVGJORT?????

Mitt hjärta! Dom slaktade ju för fan Chelsea igår. 3-0!

Det gör ont i mitt hjärta när jag tänker på att du av alla personer trodde att matchen skulle sluta oavgjort.

Sevy sa...

Btw. Hoppas det gick bra på tentan.