16 februari 2009

I B Positive

Det kommer inte spela någon roll hur mycket jag försöker övertyga er, ni kommer alltid tro att jag gick dit bara för att Navid skrivit om det. Men redan i lördags bestämde jag mig för att besöka Droppen i Nordstan på måndagen.

Faktum är att det var min första tanke också när jag vaknade. Det är en skitbra sak att lämna blod om man kan. Dessutom får man ju gratis fika. Det är inte helt fel. Men som för alla andra, måste mitt blod testas först och jag hade lite tveksamheter eftersom jag haft gulsot som liten. Troligen är det inget problem, och om fem veckor lämnar jag mina första deciliter blod.

Jag tycker det är ganska så jättebra. Dessutom fick jag ju foten ur för en gångs skull.

1 kommentar:

Eriksson Erika sa...

Åhh!:D Nu blev jag jättestolt över dig! Alla säger att de "ska göra det". Man är vardagshjälte om man ger blod! Faktiskt,man har möjligheten att rädda någons liv varje dag. Så det var ganska så rejält megamycket jättebra Micke =)