26 maj 2006

Kläder, kläder, kläder.

Jag vet inte vad jag har gjort. Men tydligen är det oerhört uppskattat.

Ett par brun/oranga badshorts från HM. Helt chillade och jag har sprungit omkring och kollat lite smått på dem i evigheter. Nu är de inköpta.

Sedan...

Nina och Sofia plockar ut en chockrosa piké som jag ska prova för skojs skull.
Det visar sig vara det bästa de någonsin har gjort för att få en kille att se bra ut.
Hjälp.
Jag är utnämnd till världens snyggaste/hetaste/sötaste kusin numer. Coolt.

Men den är fortfarande rosa. Anton kommer döda mig. Men det är det värt tror jag.

Sofia heter numer Zebran. Bara så att alla vet.

Nämnas kan också att vi var och kollade på Sigrid som spelade match i Basketfestivalen idag. Krossande seger med 18-58 till Högsbos mästerliga tjejer. Typ.
Dom krossade dom gröna småflickorna. Så det så.
Men nu ska det ut och hyras film! Tjingtjong.

3 kommentarer:

Anonym sa...

haha anton.. du kommer bli besviken.. den var väldigt stilren så att säga ^^

Anonym sa...

De va mycket trevligt att ni kom å kolla=)

Författaren sa...

RE: anton.inc
Som Solle säger... Den är bara rosa.
Jag får inte vara självgod så jag får inte säga det här men enligt Nina och Sofia så är jag: "Superduperhet!" i den. Så jag var tydligen tvungen att köpa den. Tyvärr. Desto mer blommor på shortsen.
RE: Sigge
Jaa, men hallå? Vi är ju din nya fan-club! Vi måste ju stötta stötta stötta!! Kanske inte halv nio på morgonen, men väl på eftermiddagen då de flesta har vaknat!