27 maj 2006

Nattuggla.

Oh God. Jag känner mig så fjollig.
ROSA?! CHOCKROSA?! Hur fanken kunde det hända?
Och jag gillar det. Inte fler gånger dock. Inte fler. Tvångtröja, Anton. Var beredd.
Beredd, I tell you.

Damn.

Kvällen ägnades åt film. Trevlig film.
Madagascar (som jag nu ska se på svenska) och 13 snart 30. Ganska underhållande.
Jag blir så avundsjuk på hennes liv i den senare filmen. Jag vill också vara redaktör på ett mag i NY. Skulle vara så krispigt.
Eller som Sarah Jessica Parker i Sex and the city. Att ha en egen kolumn där man skriver varje helg. Så trevligt. Men jag ska bli författare.

Nina och jag kom fram till det. Och vi ska bo i Schweiz, för hon ska spela välbetald innebandy, medans jag marknadsför den bok som kommer bli den mest sålda boken genom tiderna. Även bibeln inräknat. Det blir något att bita i. Men ja, det är en dröm.
Så ska vi ha sommarstuga i Frankrike, inte allt för långt från Spanien och Barcelona, så att man kan åka och kolla på fotboll om man vill. Nou Camp/Camp Nou (beroende på om man är katalan eller inte) here we come.
Big time party där för alla i så fall.
Fast det stannar nog i en dröm. Det vore ju lite tragiskt om det slutar som alla tror att det slutar. Alltså med att jag och Nina gifter oss någon gång.
Eller, kanske inte tragiskt. Men det vore tragiskt till det sättet, att alla redan har förutspått det i ungefär fyra års tid.
Fler och fler sållar sig till den skaran som tillber vår framtida präst.

Nu är jag trött. Jag vill se på Madagascar på svenska. För det har jag inte gjort. Jag vill se fram till att dom träffar dom små sakerna som sjunger på ön. Det är lätt roligast på hela filmen.
Nåväl God natt.

Inga kommentarer: