29 maj 2006

Vill chilla stadigt.

Är här hemma nu. Inte direkt mycket att göra. Inget bättre för mig än att bara sitta och sitta. Lite teve kanske?

Tänk om det ändå vore så skönt!
Nu sitter man här i brist på tid (möjligtvis dålig planering) och ska skriva ett mattearbete, plugga analytisk kemi och läsa ut en svenskabok. Tills imorgon.
Och vad gör jag? Jo, jag skriver en blogg.
Syndigt.

Nu börjar jag gråta också. Fast det är bara på grund av att jag är alltför trött. Nu vill jag ha sommarlov. Sova i en vecka, minst. Det enda man gör ska vara att se på fotboll. Har bestämt mig för att se så många VM-matcher jag bara kan. Ska i alla fall se alla lag minst en gång.
Det är inte långt kvar nu. Mindre än två veckor. Smått ofattbart.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kämpa på michael! Kan glädja dig med att de e samma situation här=) Men vi ska klara de!

Anonym sa...

hallonpaj.. fortfarande koncentrerad glädje i pajform..