17 juli 2006

Östersund.

Woho. Sitter hos min kusin nu.
Jag, Söder, Irja och dessutom Söders kompis Erika.

Trevligt med bredband. Har fortfarande inte lyckats få upp någon uppkoppling nere i Göteborg. Riktigt trist. Men roligt att teknikerna på Glocalnet får ännu mer huvudbry.

Men men. Jag har inte något att säga egentligen.
Inte mer än att jag inte kommer vara allt för aktiv här. Inte på 3 veckor till åtminstone. Sedan får vi se om bredbandet behagar fungera när vi försöker igen i början av augusti.

Men allihop får ha det underbart vart ni än bor och tillbringar ert sommarlov/semester/arbetstid.

Tjingtjong.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Trevligt att få höra lite ifrån dig igen=)

Författaren sa...

Mjo. Jag tycker att det är grymt trevligt att skriva. så lika glad för det är jag men gladast är nog räven!