20 september 2006

Explosioner.

Bombdåd i dag här i Göteborg igen.
På Vasaplatsen, ungefär en kvart efter att jag åkt förbi.

Hemskt, javisst. Men det här med gängkrig? Näe. Orka.
Nu vet man inte om det var ett attentat eller om bilen exploderade av någon annan orsak, men polisen har sagt att det lutar åt det förstnämnda.
Alltså. Stör mig så otroligt på dessa gäng. Kan ni inte bara göra upp om det i en schackturnering? Med er intelligensnivå, lär vi bli utan er ett längre tag.

Nåväl. Inte bry sig om dem något mer då.

Istället koncentrera sig på GAIS. Börjar bli riktigt nervös nu. Har bara tänkt på GAIS sedan jag kom ut från Polisen och passansökningen. Förutom när jag läste om vad som hänt på Vasaplatsen. Hur i helvete ska vi lyckas i dag? Jag kan verkligen inte sitta still, och det spritter i benen på mig.
Fyfan.

Nåväl. Hoppas kan man alltid.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Klart det blir vinst!

Anonym sa...

Sten, sax, påse - lösningen på allt.