11 oktober 2006

Lista.

HAR DU..
FOLKÖL I KYLEN: Nope. Föräldrar har lättöl och cider dock.
NÅGOT HUSDJUR: Nope. Dammråttor..?
NÅGON FAVORITRÄTT: Nja. Inte direkt. Typ allätare.
PUDER PÅ DIG: Eh..?
NÅGRA FRAMTIDSPLANER: USA och knäoperation. Senare journalist.
EN LEVANDE TRO: Åh, herregud.
NÅGON SJUKDOM: Mja. Har en del virus i mig, men inget utblommat.
GYMKORT: Japp. Men går snart ut, om det inte re'n gjort det.
NÅGRA KÄRLEKSPROBLEM: Mja, problem och problem.
EN HOMOSEXUELL KOMPIS: Jag har mina misstankar.
NÅGON FAVORITLÅT: Allt för många.
DUSCHAT IDAG: Nicht.
NÅGON KOMPIS SOM SNARKAR: Hm. Har jag säkert. Jag brukar inte stå utanför fönstret och lyssna på mina kompisar när de sover. Gör du..?
NÅGON VÄN SOM SPELAR I ETT BAND: Indeed.
NÅGRA MVG: Engelska A och B, Estetisk verksamhet A (bild), Svenska A och B(redan klart typ.), Tyska steg 3, Småföretagande A och Psykologi A . (hum. inget i natur. kanske valt fel linje?)
NÅGON SOM FÖRSTÅR DIG: Klart..! Så svår är jag inte.
EN TUFF KOMPIS SOM KAN FÖRSVARA DIG: Sollebolle?
NÅGOT BEROENDE: Flera stycken.
FIKAT IDAG: En rejäl kaffe.
ETT PAR CONVERSE: Nej tyvärr, men ett par som liknar ett par. Men inget äkta tyvärr.
NÅGOT FAVORITMÄRKE: Njae. Billabong är sjukt nice.
NAGELLACK: Vad tror du om mig..?
NÅGON VÄN SOM BOR I ETT ANNAT LAND: Kommer inte på någon just nu, nej.

VEM..
AVSKYR DU: Avskyr ingen uttalat så.
HÅNAR DU: Hum. Vet inte. Läser ni bloggen vet ni..!
DELAR DU MEST MINNEN MED: Hum..? Vet väl inte hur andras minnen är..?
LÄNGTAR DU MEST EFTER: Oj. Just för sekunden ingen, faktiskt.
STÖR DU DIG PÅ: Hm. Egentligen ingen just nu.
GOSAR DU MED: Kudden!
LAGAR MAT: Mor och Far.
DISKAR: Hm. Diskmaskinen förslagsvis..?
TROR ATT DEN ÄR NÅGON: Bananflugan som surrar framför skärmen.
SPANAR DU PÅ: Jisses. Hemligt ju!

VILKEN..
TIDNING LÄSER DU: Metro, .SE, GP, Aftonbladet(webb) och snart KING.
BUSS ÅKER DU OFTAST: Trusty ol' sixteen.
FRÅGA STÄLLER DU OFTA: "VA?".
FRISYR HAR DU: Försöker ha det så rufsigt som möjligt med rätt clean snelugg. Klippa sig i dag faktiskt. om typ. 18 timmar.
DAG FYLLER DU ÅR: 3:e september
ÅRSTID FÖREDRAR DU: Höst. Det är kallt ute, vilket gör att man kan ha mysigt och man har ingen slask om man väl drar ut i kylan. Soft.
STAD ÄR DU UPPVÄXT I: Götet, men jag har bott i sammanlagt två år i Östersund.
VAD..GÖR DU NU: Skriver det här och pratar med Anton, Sigrid och Solle i en konversation.
GÖR DIG TILL EN BRA MÄNNISKA: Finns nog saker.
GÖR DIG TILL EN DÅLIG MÄNNISKA: Som ovan.
VILL DU ARBETA MED: Skrivande. Alltså journalist och författare.
ÄR ROLIGAST JUST NU: Scrubs.
HAR DU PÅ DIG NU: Mjukisbyxor, för tajta strumpor. Kalsonger med gammaldags krumelurtryck, och en svart t-shirt med "japan"-tryck.
HAR DU FÖR SMINK: Dagkräm Nivea for Men och d:fi-vax i håret.
ÄGER DU FÖR SKOR: tyg-björn borg-skor(vansliknande). conversekopiorna och ett par till tygskor(vansliknande), och ett par riktiga Vans. Dessutom joggingdojjor. Inomhusfotbollsskor, ett par gräsfotbollsskor och ett par grusfotbollsskor. X antal flipflops dessutom. Hemskt inte sant?
HAR DU FÖR STORLEK I SKOR: 41.
LÄSER DU FÖR BOK: Förbannade GAIS (Trettio år av underprestation GAIS 1976-2006)
SKA DU GÖRA NU: Gå och snusa kudde. jag börjar ju klockan åtta i morgon. Hemska saker.

Natti. (btw snodde jag listan från Sara.)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tihihi jag ska försvara min söta Micke för evigt ;) (Hm, är väl inte jag som du tror är homo? :O)

Författaren sa...

Sehr Toll Solle! (haha. nejdå. det är inte du!)