10 juni 2007

SVENSKTOPPSLYCKA

Jag var ute och övningskörde förut i den trettioengradiga hettan. P4-dyrkarna a.k.a. mina föräldrar tvingade mig att lyssna på svensktoppen. Men jag blev glad när jag satt och lyssnade på Carolyna, vars blogg jag läser dagligen. Verkar vara en helmysig tjej. Och som hon själv skriver i sitt inlägg om sitt framträdande i radioetern - hon har en riktigt söt röst.
Ännu gladare blev jag när jag fick skråla loss tillsammans med Säkert! i Allt som är ditt. Hon var tydligen utmanare och jag hoppas att hon kommer in på listan. Det betyder ju att jag måste lyssna nästa vecka också. Åh, jag dras ned i träsket.

Husvagnen på midsommar också. Jag är död.

4 kommentarer:

eknander sa...

nej stackars liten ska dom ut med den igen?? :S

Författaren sa...

eknander
Mhm. Och jag ska med. Yes. Jag är så glad. Obs! Denna kommentar kan innehålla mängder utav ironi.

Anonym sa...

Smit med oss till Halland istället=D

Författaren sa...

sis
Men jobbigt att jag ska åt andra hållet.