18 augusti 2007

NI GÅR MISTE OM NÅGOT

Inga kommentarer om vad klockan är, tack.
Men jag kan inte sova och allt är på grund av att jag vill tillfredsställa er med ett kåseri jag skrev för ett tag sedan. I vintras någon gång. Filen verkar ha sprungit bort och jag kan inte hitta papperskopian någonstans. Det enda jag åstadkommit i mitt sökande är en stor oreda i mitt redan stökiga rum. Grattis, Micke.

Jag ska försöka sova nu.
Åker till Ullared med föräldrarna halv sju. Vi ska förutom handla, testa hur det är att lasta in varor i en Volvo V50. Får vi plats? Det är den största frågan.
Vi är inte speciellt sugna på en sådan utan vill fortsätta med V70, men regeringen tycker att det ska vara dyrt att ha tjänstebil så vad gör man? Det regeringen säger blir helt enkelt folkets lag. Logiskt, eh? Jag är trött. Kvalitén blir som den blir.

Nu ska jag gråta mig själv till sömns över en borttappad klassiker.

5 kommentarer:

Sophie sa...

I Ullared var jag igår! :)

Anonym sa...

Jag har aldrig varit i Ullared :O Gör det mig till en lehuuuu-seehöör, vaaa? *Ser oskyldig ut* Hoppas du hittar mycket :D

Författaren sa...

sophie
Oj! Åkte du ända från Uppsala för att åka dit? :O

bella
Haha, njae. Du är inte en lehu-sör. Och jag hittade ett par saker.

Sophie sa...

Hehe. Nej, riktigt så hurtig är jag inte. Jag är vår sommarstugan i Varberg nu, och då är det inte så långt. :P

Författaren sa...

sophie
Åh, trevligt med sommarstuga i Varberg!