13 augusti 2007

SUCKERS

Nyduschad står jag här och bloggar. Undrar fortfarande vilka alla ni 200 unika ip-adresser är.
Såg precis en gammal video med Christian Walz och om jag fick välja ett utseende, som i den Sims-värld vi inte lever i, skulle jag bocka för hans namn direkt. Men ja, det är endast om vi hade levt i den Sims-värld vi inte lever i. Jag kanske hade valt Anders "Moneybrother" Wendin.

Nu måste jag verkligen städa. Det är underligt hur ovillig man är till det så fort man inte får lön för mödan. Det är definitivt två helt olika saker att städa på jobbet och att städa hemma. Det konstaterade även våra lokalvårdare på mitt jobb. Så fort man gör det endast för eget, och eventuellt andras, välbefinnande är det inte någon prio. Det får gärna ligga lite saker här och var. Vi kallar det hemtrevligt, när det är hemma hos oss själva. Andra kallar det svinaktigt. Andra är lite mer lågmälda och håller sig tysta, men tänker samma sak.

Min iPods innehåll skall bytas ut. Eftersom nästan all min musik har försvunnit med den senaste formateringen ber jag er om värda tips. Endast seriösa svar tack. Längre listor kan ges på mail som finns att hitta på profilsidan.

Och för alla er killar/män som letar efter en ny rakmaskin. Köpte ni inte Philishave Cool Skin när El-Giganten hade den på halva-prisetrea säger jag bara: SUCKERS!. Bättre rakning har jag aldrig upplevt. Samma kommentar gav min pappa ifrån sig när han testade den. Rakning i duschen är skiten.

Inga kommentarer: