06 september 2007

UPPKOPPLING

Åh, kära hjärtanes. Vilken befrielse det kan vara, att äntligen ha fått uppkoppling på campus. Grymt läckert. Vi får se hur det här går i fortsättningen. Heja mig.

Jag har skrivit blogg varje dag, och de kommer upp när jag får mer tid. Nu skall jag strax hasta iväg till Diagnostic Pronounciation Test or whatever. Ska sitta i fyra fem minuter och läsa en text in i en mikrofon och spela in det, så att Ulf kan lyssna och ge oss feedback. Lite skrämmande.

Det här är Michael Lagercrantz som rapporterar från ett soldränkt Brighton.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Heeeja dej ! :D
vilket snitsigt avslut du fick till !

Marcus sa...

Så snart kommer du inte förstå svenska språket, antar jag? =P Jag har varit inne flera gånger om dagen för att undersöka om något nytt skrivits, och nu har det alltså det. Härligt, härligt.

Sevy sa...

Åh! Jag vill också vara i Brighton! Men men.. Jg har det bra i Gbg. :)
Jag hade också diagnostic pronunciation test idag. :D Har ni gjort MCT/VOC testet än?

Puss puss

Anonym sa...

Yay, da Micke-blogg is back.

Anonym sa...

Som vi har väntat, som vi har längtat! Äntligen. :D

Anonym sa...

HALLÅ MICCCCCKEEEEEEY nu börjar det bli en aning jobbigt att inte få läsa nya inlägg. aaaaow. vet inte vart jag ska ta vägen :P

Författaren sa...

vanda
Utrikeskorrespondentsuppdrag here I come.

marcus
Jag har borjat med otyget att inte komma pa vad det heter pa svenska utan bara pa engelska. Det ar inte ett gott tecken. Det har ju bara gatt en vecka. Engagemanget kring mig smickrar mig ju.

lilly
Jag tror du ocksa skulle alska det har. Mjo, och det var basically hell, tyckte de flesta. Aven Adam som bott har i tva ar.

hjalmar
..and it just keeps on going and going..

tc
Gert Fylking upp i dagen ju