02 oktober 2007

SKRYT SKRYT SKRYT

Nu måste jag få skryta lite.

60/70 points på fonetikprovet. Betyg: Passed with distinction (VG).
Högsta jävla betyg. Jag är så himla bra att det inte är sant. Eller i alla fall inbillar jag mig det. Bara för att få mig att känna mig värd att äta en extra chockladbit. Eller lite extra jordnötssmör på mackan.

I morgon bär det av till Stratford-Upon-Avon. Shakespeares födelseort. Gå till hans hus och massa grejor tydligen och sedan skall vi även se Twelfth Night på kvällen i Stratford. Myspys kan det bli tror jag allt. Just i dessa stunder (när en tretimmars enkel bussresa väntar) saknar jag min iPod oerhört.

Cheerio, comrades.

3 kommentarer:

Pauline sa...

låter som du har det bra :) jag har fonetikprov (engelska) på lördag. det kommer gå käpprätt åt skogen eftersom jag använder värdefull studietid till att bloggläsa.

:)

Anonym sa...

Man blir grymt imponerad av ditt resultat och du är helt klart värd de! Vi syns imorrn på Palmeira efter 30 min frisk vandring dit;)
to walk or not to walk, that's the question!

Författaren sa...

pauline
Ouff, jag tror bristen pa Internet och teve var min raddning infor detta prov. Finns inte speciellt mycket kvar att gora utan teve och Internet, vad gjorde man pa 1800-talet till exempel? Putta kulor? Men jag onskar dig all lycka infor provet i alla fall!

sis
Tack! Och grattis till dig med som klarade provet galant. Japp, vi syntes da! Trevlig resa till Stratford blev det allt.