10 november 2007

TOUCH OCH I-LANDSPROBLEM

Varför går man till sunkiga internetcaféer när man kan åka till Westbourne och surfa gratis? Längtar efter min iPod Touch med Wi-fi. Synd bara att det inte är lika populärt med gratis internet på pubar i Sverige.
Just nu har jag ett stort problem. Vad skall jag ha för gravyr på baksidan?
Jag vet att jag skall ha mitt namn i stora bokstäver. Men jag har en rad till att utnyttja. Inga å, ä eller ö för användas heller. På min Nano står det "GAIS is life" men det känns inte jättekul att ha igen. Så nu behöver jag hjälp. Kommer jag inte på någonting mer vettigt blir det det bästa förslaget som dyker upp bland kommentarerna nedan. Snälla?

6 kommentarer:

Anonym sa...

Tja!

" Music is life"
" Enyoj "
" Umberella"
" Kuddkrig"
" Hvitfeldtska forever"
" Livet är en fest"
" Love my Music"
" Track nrXX"
" Material Boy"
" My Love"

Det var bara de första 10 sakerna som kom upp i huvudet!
Och nu får du ta och komma hem snart, jag håller på att bli dum i huvudet! puss

Anonym sa...

Hej Micke!
Bara så att du vet så har de börjat öppna en massa nätverk på pubar i Sverige! Det har hänt en massa härborta! skrik till när ni kommer hem! Kram

Anonym sa...

Tjejnare!

"Don't Panic" för att Hitchhikers' är en värd bok^^
Annars är ju romerska siffror roliga. Du kan ju ta din födelsedag eller nåt annat lattjo datum.
annars...

pusshej!

Författaren sa...

fredrik
Hej! Haha. En tjuga för din fantasi! Skall genast övervägas. Kommer snart hem. Den sjuttonde december stapplar jag omkring på svensk mark igen.

fridalinnéa
Tjingeling! Nej?! Då kommer jag vara kung på pubarna i Sverige med! Kram

anton
Tjenixen! Det var riktigt värt faktiskt, ska genast söka värda JPOD-citat faktiskt. Är det min pappa som mutat dig eller nåt? Hans förslag var "MCMLXXXVIII" som 1988!
Men ja, jag överväger alla möjliga tänkbarheter just nu. Håll i hatten! Puss

Anonym sa...

Mr M!
Jag tänkte också på Don't panic, men Anton han visst före.
Jag får väl rösta på det istället då.

Författaren sa...

HELA MÄNSKLIGHETEN
Det blev "Don't Panic!" som blev andra raden. Anton - känn dig för jävla bra. Förlåt Fredrik, nästa gång. Anonym, du skulle vart lite snabbare men tycker om dig ändå!