10 mars 2008

En utmanare till titeln

Jag älskar föreläsningarna med Ron Paul. Han är lite flamsig, men utan att det inkräktar på faktan han lägger fram. Jag lärde mig antagligen mer i morse än vad Ängeln kommer att lära mig under hela kursens gång. Dessutom fick jag mig ett par ordentliga skratt och otaliga fnissningar.

Lunchade med Anton och Sigrid på Hamburgerbaren på Andra Långgatan. I klass med Grubbs som jag tidigare utnämnt till min godaste burgarupplevelse någonsin. Men göteborgsrestaurangen faller på att Grubbs har ett bredare utbud av underliga, men ack så goda, smakupplevelser.

Nu skall jag sätta på mig mjukisbyxor och luta mig tillbaka, för första gången iförd månadslinser, och läsa. I like.

EDIT: Pappa ville ha sällskap när vi tittar på datorer åt min kusin, så vi drog till Sisjön för att försöka fynda. Men nu, nu ska jag luta mig tillbaka och läsa. Ett par timmar försenad.

Inga kommentarer: