26 mars 2008

Hinder och längtan

Jag vet hur mycket jag tjatar om plugget. Och ni tänker säkert att jag får skylla mig själv, men det är inte så lätt när man är galet ointresserad av ämnet. När dessutom litteraturen vi blir uppmanade att köpa för dyra slantar är bristfällig lackar man ur totalt och använder bladen till dasspapper.

Jag har erbarmligt tråkigt.

Jag längtar till helg - post tenta.
Jag längtar till söndag - fotbollspremiär.
Jag längtar till måndag - operation nummer 3.

Och som vanligt när jag har tråkigt slutar det med att jag sitter och stirrar på texterna medans jag gör lustiga ljud.

Oooooooooooooah.

Oh.

Ah.

Uiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiooooooooooooo.

Miiiiiiiiiiiiiiiiiib.

Buuuuuuiiiiiiiieeeeeeeeoooooooop.

Zoooooooouuumbop.

2 kommentarer:

Cass sa...

Ohja, söööndag! Fast jag tror att det blir en förlust. Eller något annat.

Haha, och jag fann mig själv med att läsa dina "uttryck" högt (För att kunna höra hur de uttalas/låter... fråga mig inte hur jag tänker) . Så nu sitter jag och skrattar dumt åt mig själv.
Eh.

Författaren sa...

cass
Ja, jag har oroväckande dåliga vibbar jag med. Men jag ska dra med mig en kompis som aldrig sett GAIS förlora. Så det ska nog gå bra. Haha! Åh, det är nästan så jag måste videoblogga så alla får höra. Men bara nästan.