14 oktober 2008

Ett år senare och inte riktigt samma visa

Enligt bloggen är det nu ett år sedan jag flyttade in i en lägenhet med Anna, Sigrid och Sofia alldeles vid The Greenhouse Effect och Palmeira Square i Hove.

Ett himla sjå var det att förflytta sig med bussen, men det gick. Vill minnas att jag inte sov speciellt många timmar den natten. Kom hem ganska sent efter en del promenerande och tevetittande i en annan del av stan.

Ytterdörren slog högt när jag kom hem mitt i natten, precis så som den inte fick göra. Efter det var jag noggrannare. Hur som helst. Jag kan uppenbarligen inte sova det här året heller, natten till den fjortonde.

Om några dagar minus ett år försvann all min data på min gamla dator. Tusentals bilder, hundratals texter och hur mycket annat viktigt som helst. Nu har jag en ny dator och jag hoppas den inte djäklas med mig. Får smeka aluminiumskalet lite och polera äpplet.

I  my Mac.

1 kommentar:

Marcus sa...

... Och där fick du användning för det tecknet. Äntligen!, som Fylking hade sagt. ;o)