11 november 2008

Anti-mode

Nu när jag skall ut och springa är lojal det sista man skulle kunna beskriva mig som. Här förbereder jag mig och tänjer på ljumskar och vader iförd (ja, nu blir det lite modeblogg. eller kanske anti-modeblogg) detta:

Kalsonger: Björn Borg
Strumpor: Något från Ullared.
Skor: Nike.
Byxor: Adidas med nummer 206 på låret.
Knäskydd: Rehband.
Underställströja: Återigen Ullared.
T-shirt: Volvo med reklam om Volvo 850 i Kanada från -95.
Tjocktröja: Umbro.
Mössa: Puma.
Musik: iPod Touch med Sennheiser hörlurar.

Fan. Alltså, jag är en levande reklamtavla. Och det verkar som om jag är stolt över det på något skruvat sätt.

Bild kommer varken nu eller senare.

2 kommentarer:

Eriksson Erika sa...

Vem vet, du kanske blir sponsrad? Liksom se på alla hurtigpeller till idrottsmän...tänk stort ^^

Författaren sa...

eriksson erika
Ja, jag hoppas på det nu! Alltså, jag tycker ju faktiskt att bloggen skulle kunna generera lite sponsorpengar, eh? Typ. Eller kanske, njae.